Tervetuloa Petran buduaariin!

Buduaari tarkoittaa pientä huonetta tai salonkia, jossa nainen viimeistelee pukeutumistaan tai ottaa vastaan lähimpiä ystäviään. Tässä blogibuduaarissa keskitytään lastenvaatteisiin ja lapsiperhe-elämään. Ja jutustellaan toivottavasti myös uusien ystävien kanssa.



maanantai 1. elokuuta 2011

Loman jälkeen

Itse olen ollut töissä jo pari viikkoa, ja tänään palasivat myös mies ja lapset arkeen. Tie vei siis päiväkotiin aamulla.

Olin vähän huolissani, millä mielin lapset loman jälkeen päiväkotiin jäävät. Kaikki meni hyvin. Tutut paikat, ihmiset ja lelut ovat sen verran mieleisiä, ettei mitään mielenosoituksia tullut.

Arki on siis täällä taas. Lomasta jäi ihania muistoja, tervetuloa elokuun pimenevät ja pehmeät illat.

5 kommenttia:

  1. Mulla on vielä viikko lomaa jäljellä ja sitten on paluu arkeen... Osittain en tykkää yhtään mutta osa musta taas kaipaa arkea ja työkavereiden kanssa juttelua!

    VastaaPoista
  2. Oi, elokuiset hämärät illat ovat ihania.

    VastaaPoista
  3. Minulla vielä pari viikkoa lomaa, mutta arki alkoi jo harrastusten osalta tänään. Toisaalta kivaa, kun tulee vähän pehmeä lasku.
    Minä tykkään myös noista elokuun hämäristä illoista!!

    VastaaPoista
  4. Meillä ei ole ollut suurempia mielenosoituksia, mutta kaksi päivää töitä ja tätä tympeää logistiikkaa ja elimistö huutaa päiväunia.

    VastaaPoista
  5. @Kepponen: Päikkäreiden puute kyllä vaivaa täälläkin...

    VastaaPoista